יום רביעי, 13 באוקטובר 2010

והיא בכלל לא אנטי

(את הרשימה הזאת רציתי לפרסם כבר לפני יותר משבועיים, אבל כדי שלא לשבור את רצף הפרסומים מארה"ב, המתנתי בסבלנות)
לא יאמן, אבל האנטי-גיבור מצא גיבורה. כן, כן – גיבורה. האמת - סתם גיבורה. היא אמנם אינטיליגנטית ויפה, ומטילה אימה על האנטי-גיבור, אבל היא סתם גיבורה – בלי שום תחילית של אנטי.
העובדה החדשה הזאת, מחייבת אותי להתכונן לבאות. תמיד חיבבתי את ההתייחסות של יאיר לפיד לאשתו בתור "זוגתי שתחיה" (מה שמזכיר לי שורה ששכחתי ברשימת הלא סולח שלי מיום כיפור – לא סולח לאנשים שגורמים לי להרגיש אני צריך להתנצל על זה שאני אוהב לקרוא את הטור של יאיר לפיד), ואני חושב שלבטח בעתיד אני ארצה להתייחס לגיבורה.
יש לי חבר – אחד שיודע, שנוהג לקרוא לזוגתו "הנוכחית". זה אכן משעשע, אבל לא הרושם שאני רוצה ליצור על הגיבורה.
מייד עולה לראשי האפשרות של – זאת בעלת הטעם המפוקפק בגברים – אפשרות שמעלה חיוך על פני, אבל קצת ארוכה מידי, ולא קליטה.
היא כבר הצהירה בעבר שתהיה מוכנה להופיע כאן בתור נ', אבל זה נראה לי לא מספק יחסית למקום שאני נותן לה בחיי.
לקרוא לה המדהימה זה סתם מתחנף, ולפתע עולה בראשי האפשרות של עזר כנגדי. חיבתה שלה למקורות, גורמת לי להשתעשע ברעיון לכמה דקות, אבל אני נאלץ לגנוז את הרעיון, אחרי שאני מחליט שהצירוף הזה עשוי להתפס כאנטי-פמינסטי.
אולי פשוט נקרא לה סתם – הגיבורה?


4 תגובות:

  1. בעבר יצאתי עם מישהי, לא מעט שנים, וכיניתי אותה פה ושם בשם "זוגתי שתחיה". אחרי שנפרדנו, היא הפכה להיות ידועה בכינוי "אקסתי שתיחנק". יפתח חושב שאם אני אספר את זה לאנשים אחרים, הם יחשבו עלי דברים רעים.

    השבמחק
  2. אפרים קישון היה מכנה בסיפורים שלו את אשתו "הקטנה".
    תגלגל את זה.

    השבמחק
  3. מה רע במיצי?!
    אגב, ה"אחד שיודע" הזה נשמע אחלה בנאדם.

    השבמחק
  4. סוף סוף קצת תגובות משעשעות בבלוג הזה...
    רועי, אני עצמי כבר השתמשתי פה בכינוי 'זוגתי לשעבר שתמות', ואני לא רואה בזה דבר פסול. אל תקשיב ליפתח, שמעתי אותו מכנה את בני זוגיו לשעבר הרבה יותר גרוע - הומואים.

    השבמחק